pl en

Kadra MBA Executive

Kadra MBA Executive

 

Anna Urbańska - Master Trener Structogram, NeuroCoach, autorka książek, opiekun kierunku

www.annaurbanska.pl     www.structogram.pl     www.dnawbiznesie.pl

Żyje zgodnie z maksymą: „Miej cierpliwość, wszystko jest trudne, zanim stanie się łatwe”.

Jestem Master Trenerem Structogramu, metodologii, która wykorzystując wiedzę o genetyce mózgu, pozwala skuteczniej sprzedawać, zarządzać i radzić sobie w relacjach ze sobą i innymi. Wiedzę zdobywam u takich Mentorów jak Anthony Robbins, Blair Singer, T.Harv Eker, Alex Mandossian czy Brian Tracy. Pracuję z największymi firmami międzynarodowymi, takimi jak m.in.: Cargill, Citibank, DHL, Cegedim czy Deutsche Bank. Od 21-tu lat zarządzam Centrum Edukacyjno-Consultingowym CONCRET i jestem wiceprezesem zarządu i partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijających się szkół językowych. Jeden z nielicznych na świecie neurocaochów. Jestem absolwentką 6-ciu kierunków studiów podyplomowych i wykładowcą na wyższych uczelniach oraz autorką książek „Otrzep kolana i biegnij”, „Mózg fabryka sukcesu”, „Teraz autentyczność”, "DNA Biznesu. Rób biznes na własnych zasadach. 19 lekcji, których nie nauczy Cię żaden uniwersytet" oraz współautorką przewodników: „Jak w 30 dni zwiększyć swoją efektywność” i „Jak zbudować swój wizerunek w 30 dni” czy charytatywnego projektu „Kod życia. O tym, czego warto nauczuć się od kota”. Moją pasją jest rozwój osobisty i odkrywanie potencjału ludzkiego. Przez moje programy szkoleniowe i coachingi przeszło ponad 15 tysięcy osób, które z powodzeniem realizują swoje cele I żyją pełni spełnienia i pasji.

 

 

Paweł Jarząbek – trener STRUCTOGRAM® Training System, współtwórca Projektu Treningowego DNA w Biznesie, trener NeuroMarketingu

 

Jestem Trenerem STRUCTOGRAM® Training System, a także współtwórcą DNA w Biznesie. Jestem wykładowcą na 3 uczelniach i trenerem z zakresu NeuroMarketingu. Odkąd wziąłem udział w treningu STRUCTOGRAM® w 2010 r. we Włoszech jestem jego absolutnym fanem, co spowodowało, że zostałem też trenerem tej metodologii. Od 21 lat jestem trenerem biznesu, a także inwestorem giełdowym. Uczę się nieustannie na całym świecie. Wiedzę zdobywam, biorąc udział w warsztatach i treningach u najlepszych: Courtney Smith, Blair Singer, T. Harv Eker i Alex Mandossian.

 

Sebastian Kotów -psycholog zarządzania, przedsiębiorca i wykładowca akademicki. Długoletni menedżer i konsultant zarządzania. Specjalizuje się w transformacji i zmianie, zaufaniu organizacyjnym i różnicach indywidualnych,. Praktyk i konsultant RTZ (Rational Behaviour Therapy) oraz PFA (Psychological First Aid).

Prowadzi badania biometryczne nad wiarygodnością menedżerską, zaufaniem w zespołach oraz pewnością sądów. Od wielu lat popularyzuje psychologię poznawczą w biznesie oraz implementuje narzędzia naukowe do praktyki biznesowej realizując projekty doradcze i rozwojowe.

Swoja karierę rozpoczynał od pracy w finansach i bankowości. W kolejnych latach zajął się doradztwem strategicznym, szkoleniami, badaniami i popularyzowaniem psychologii w biznesie.W ciągu ostatnich 20 lat pracował w 13 krajach na świecie piastując funkcje eksperckie i menedżerskie – członka zarządu i prezesa w międzynarodowych firmach z branży szkoleniowo-doradczej – m.in. w Brian Tracy International, FranklinCovey czy Door Group S.A.

Obecnie pełni rolę CEO firmy doradczej – Institute of Behavioral Design, jest partnerem w firmie badawczej Neurohm i wykładowcą psychologii zarządzania na  studiach MBA i EMBA w Akademii Leona Koźmińskiego. Gościnnie prowadzi wykłady na Akademii WSB, Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie i Poznaniu.

Autor książek z obszaru rozwoju osobistego, psychologii i zarządzania. Dwa z nich napisał z uznanym światowym autorytetem biznesu – Brianem Tracy. „Matematyka Zaufania” została wydana w kwietniu 2018 r. a „Anatomia Zmiany” w listopadzie 2019 r. W ciągu ostatnich kilku lat prowadził badania i projekty doradcze dla przedstawicieli ponad 80 firm z 21 krajów świata a w jego wykładach uczestniczyło ponad 100 tys. osób. 

 

Krzysztof Litwiński- nie urodziłem się zwycięzcą. Z dzieciństwa wyszedłem odarty z poczucia własnej godności i wcześnie uwierzyłem, że nic ze mnie nigdy nie będzie.

A jednak jakaś uparta iskierka gdzieś w środku nie chciała do końca się poddać. Latami mozolnie odkrywałem, czym są wewnętrzna siła i wiara w siebie. Im bardziej zaprzyjaźniałem się sam ze sobą, tym bardziej chciałem pomóc innym osiągnąć to samo.

Dziś, jako licencjonowany Certified High Performance Coach™, pomagam ludziom osiągać trwałe, ponadprzeciętne rezultaty, poczucie autentycznego spełnienia i zdrowe relacje z innymi, w oparciu o naukowo potwierdzone strategie działania ludzi sukcesu przez duże „S”.

Od lat jestem osobistym partnerem biznesowym Briana Tracy. Wcześniej pracowałem jako osobisty tłumacz m.in. Prezydenta USA G. Busha seniora i brytyjskiej Premier M. Thatcher, a potem spędziłem kilkanaście lat w zarządach amerykańskich korporacji w Europie, w tym GE i Coldwell Banker.

Mając 50 lat, z dnia na dzień straciłem wszystko i musiałem zbudować swoje życie od nowa. Największa katastrofa w moim życiu doprowadziła mnie jednak po kilku latach do przekształcenia zbankrutowanej szkółki językowej w ogólnopolską sieć innowacyjnych centrów edukacyjnych, odnoszących wyjątkowe sukcesy w szybkiej nauce języków, i do odkrycia siebie, jakiego nie znałem. W wieku 52 lat przebiegłem swój pierwszy maraton.

Mam cudowną żonę i dwie córki. Najchętniej przygarnąłbym wszystkie niechciane psy. Do zajęcia się rozwojem osobistym – moim i innych – skłoniło mnie przekonanie, które z czasem stało się moim życiowym mottem: jesteś, jaki postanawiasz być, a nie jaki się urodziłeś.

 

Janina Bąk- Od sześciu lat - komendant komedii w Janinadaily.com. Przez ostatnie pięć - wirtuoz statystyki na Trinity College w Dublinie. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji.

Posiada następujące osiągnięcia życiowe:

1. Pisze bloga o swojej pracy na uczelni, mężu z politechniki i badaniach naukowych o kurach, a ponad 80 tysięcy ludzi chce to czytać

2. Nagranie z wykładu o statystyce, który wygłosiła na TEDx Koszalin, ma ponad 60 000 wyświetleń i było przez moment popularniejsze niż wideo Zenka Martyniuka

3. Oprócz Polski, występowała również w Berlinie i w Oxfordzie, i wszędzie strasznie śmiano się z jej żartów o odchyleniu standardowym.

Lubi uczyć ludzi, że z analizą danych można i należy się zaprzyjaźnić.

 

 

Katarzyna Łukowska - doktor nauk humanistycznych w dziedzinie psychologii, dyplomowany ekonomista

„Pozytywnie i praktycznie wspieram w rozwoju  talentów i pasji, każdego, kto potrzebuje zmiany. Wiem, że wiek nie stanowi ograniczenia, choć bywa wymówką, a badania naukowe oraz moje doświadczenia  to potwierdzają.”

Jestem doktorem nauk humanistycznych w dziedzinie psychologii, ale też dyplomowanym ekonomistą. Łączę wiedzę naukową z praktycznymi umiejętnościami, które zdobywałam w biznesie. Wspieram liderów w rozwoju zawodowym i osobistym. Jestem ekspertem w zakresie inteligencji emocjonalnej, właśnie temu zagadnieniu poświęciłam swoją pracę doktorską. Jestem też absolwentką studiów podyplomowych Mindfulness and Compassion oraz trenerem Mindfulness, w trakcie certyfikacji MBCT Oxford oraz konsultantką metody diagnostycznej Harvard DISC3, która bada osobowość człowieka. We współpracy ze mną lepiej poznasz samego siebie, będziesz bardziej świadomy własnego potencjału, co zwiększy Twoją efektywność. Dzięki temu szybciej osiągniesz swoje cele i unikniesz wielu błędów, a także zwiększysz jakość swojej pracy. Praca trenera i rozwój jest moją pasją. Na sali szkoleniowej i w ramach sesji coachingowych spędziłam prawie 15 tysięcy godzin. Pracuję dla menedżerów oraz ich zespołów największych firm  w Polsce. Moją dewizą jest wiara w człowieka i możliwości jego rozwoju. Dla mnie fascynujące  w ludziach jest to, że nawet jeśli mają ograniczenia, które blokują ich rozwój, to przy wytężonej pracy, zaangażowaniu i wsparciu, są w stanie zadziwić samych siebie własnymi osiągnięciami.

 

Ewa Antoniak– Wieloletni praktyk w zakresie finansów i rachunkowości. Mentor, coach i konsultant kryzysowy w obszarach kryzysu, którego źródłem są pieniądze. 

 

Absolwentka Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej program Postgraduate Studies in Accounting and Finance. Magister Zarządzania Finansami Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Aktualnie studentka na ścieżce kwalifikacji Advanced Diploma in Accounting and Business ACCA (The Association of Chartered Certified Accountants). Współwłaściciel biura rachunkowego, współpracuje z Instytutem Pozytywnej Terapii Kryzysu. Posiada certyfikat Ministerstwa Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych. Przez długie lata pracę zawodową łączyła z firmami z branży paliwowej. Specjalista w zakresie obsługi spółek komandytowych. Absolwentka programu Struktogram I-IV oraz Master Business Training RBC.

 

 

Magdalena Daniłoś ekspert w zakresie komunikacji video marketingowej. Niegdyś dziennikarz, następnie praktyk marketingu.

 

Swoje doświadczenie zdobywała realizując przez ponad 10 lat projekty z obszaru komunikacji video oraz digital marketingu. Pracowała z takimi markami jak: The Walt Disney Company, Dr Irena Eris, Avon Polska, LG Polska, Santander Consumer Bank czy Viessmann. Trener, wykładowca akademicki takich uczelni jak Akademia Leona Koźmińskiego oraz opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Marketing Internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Autorka książki pt. „Video marketing nie tylko na YouTube”, która ukazała się nakładem wydawnictwa OnePress.

 

Krzysztof Herdzik- niezależny ekspert w zakresie przywództwa i innowacji.

Pomaga firmom odzyskać kontrolę w czasach bez kontroli. 

Krzysztof ma ponad 18 lat doświadczenia na różnych stanowiskach zarządczych o skali globalnej. Doświadczony Dyrektor Zarządzający i CFO. Wspiera firmy w kwestiach przywództwa, zarządzania zmianą i innowacji. 

 

W ostatnich trzech latach przeszkolił ponad 200 liderów w zakresie przywództwa, zarządzania zmianą i innowacji. Autor macierzy zaangażowania, która pomaga zarządzać biznesem jednocześnie angażując pracowników. Zgodnie z maksymą angażuj zamiast kontrolować, pomógł ponad 3 000 pracowników zwiększyć zaangażowanie i satysfakcję z pracy, a firmom zyskać ponad 20% oszczędności kosztów w związku z tym.

W 2016 roku został nagrodzony nagrodą Best Manager Award w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma, którą prowadził zdobyła wyróżnienie najlepszego pracodawcy wg AON. 

Aktywnie uczestniczy w wielu programach społecznych w zakresie edukacji przedsiębiorczości. Autor podcastu Lider 4.0. Absolwent Harvard Business School w dziedzinie innowacji u prof. Claytona Christensena. 

 

 

Paulina Chylewska-od ponad dwudziestu lat pracuje w telewizji, zajmując się przede wszystkim tematyką sportową.

 

Studia telewizyjne: Igrzysk Olimpijskich, skoków narciarskich czy ostatnio piłkarskiej Ligi Mistrzów to jej drugi dom. Prowadzi  koncerty, widowiska, teleturnieje, programy śniadaniowe, czy magazyny life-stylowe, a poza telewizją także konferencje, gale, kongresy i spotkania dla klientów komercyjnych. Wie, że w bezpośrednim kontakcie z widzem/publicznością mamy tylko jedną szansę, by zrobić bardzo dobre pierwsze wrażenie, dlatego też od wielu lat prowadzi szkolenia dla prezesów, dyrektorów, czy pracowników firm, którzy muszą/chcą/powinni występować przed większym audytorium.

 

 

Paulina Wilhemina Chełmowska- urodzona w Toruniu, gdzie w 2009 r. ukończyła Liceum Ogólnokształcące i podjęła studia na kierunku prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Bezpośrednio po uzyskaniu tytułu magistra podjęła studia doktoranckie na tym samym wydziale.

Tytuł doktora nauk prawnych uzyskała w roku 2018 na podstawie rozprawy doktorskiej pt. „Wybrane aspekty prawne i bioetyczne transplantacji post mortem”, napisanej pod kierunkiem dr hab. Moniki Wałachowskiej.

W latach 2016-2018 członek Komisji Prawnej Krajowej Reprezentacji Doktorantów. Organizatorka konferencji naukowych, szkoleń i seminariów. Prelegentka ponad 40 konferencji naukowych o zasięgu międzynarodowym i krajowym. Autorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu szeroko rozumianego prawa cywilnego. W latach 2015-2017 aplikantka radcowska przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Toruniu. Od 2018 r. radca prawny. W chwili obecnej prowadzi Kancelarię Radcy Prawnego skupiającą się na obsłudze korporacyjnej przedsiębiorstw. Zainteresowania koncentrują się na szeroko pojętym prawie cywilnym i gospodarczym.

 

Dominika Zajączkowska- od ponad 18 lat zajmuje się komunikację i public Relations.Pracowała dla takich międzynarodowych klientów jak: ZARA, BERSKHA, STRADIVARIUS , OISHO, PULL AND BEAR, BATA, MARTINI, BACARDI, GREY GOOSE, BOMBAY SAPHIRE, MAX MARA, KADUS, KEMON, HENKEL. Współpracowała z cenionymi polskimi markami takimi jak  KAZAR, RESERVED, BIŻUTERIA YES.

Tworzyła strategie PR i PERSONAL BRANDINGU- Zarządzania marką osobistą w mediach dla Brand Managerów i członków zarządów, przygotowywała do wypowiedzi medialnych, wystąpień na żywo czy prezentacji przed publicznością. Studiowała dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim oraz filologię włoską w  Kolegium Języków Obcych w Gliwicach.

 

 

Maciej Orłoś- dziennikarz nowych mediów, influencer, laureat 4 Wiktorów i 2 Telekamer, przez ponad 25 lat prowadzący Teleeexpress i inne programy dla TVP, do niedawna gospodarz programów w Telewizji WP, obecnie twórca internetowy prowadzący autorski kanał YouTube.

Został odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski – za działalność kolporterską w Niezależnej Oficynie Wydawniczej NOWA w latach 80-ych (2008) oraz Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski (2014).

 

Maciej Orłoś youtuberem

„Na YouTube byłem oczywiście obecny od dłuższego czasu, ale można mnie tam znaleźć w różnego rodzaju materiałach, we fragmentach programów, które albo prowadziłem, albo byłem gościem. Postanowiłem więc uporządkować swoją obecność na YT. A konkretnie – jakiś czas temu uruchomiłem wraz z grupą współpracowników – autorski kanał z materiałami przygotowanymi specjalnie dla widzów YT.” – mówi Maciej Orłoś.

W ramach kanału publikowane są różne formaty treści, jednak głównym z nich jest seria rozmów z cenionymi osobowościami mediów a przede wszystkim Internetu.

"Tematów mi nie brakuje, pomysłów też, po reakcjach zauważam, że widzowie są zadowoleni. A dla mnie ciekawym doświadczeniem i to bardzo, jest dobór tematów, wątków, historii i współtworzenie mojego kanału wraz z widzami. Kładę nacisk na tę interaktywność, czy może raczej aktywność. Bo wiem, że z niej wynika coś wartościowego, wyjątkowego.” – tłumaczy dziennikarz.

Producentem kanału Macieja Orłosia są Orłoś Studio i Agencja Show Central.

Maciej Orłoś od 20 lat prowadzi szkolenia z zakresu wystąpień publicznych. Od kilku lat ściśle współpracuje w tym zakresie z firmą Progress Project. Szkolenia są różnie profilowane. Dotyczą prowadzenia biznesowych prezentacji, nagrywania materiałów wideo lub spotkań z mediami. W każdym przypadku celem jest podniesienie komunikacyjnych kompetencji uczestników. W trakcie szkolenia dzięki informacji zwrotnej od prowadzącego wzrasta ich świadomość własnego wizerunku. Uczestnicy otrzymują więc zestaw „narzędzi”, dzięki którym będą mogli pracować nad wizerunkiem profesjonalisty/ -tki podczas prowadzenia prezentacji czy udzielania wywiadów.

 

 

Wojciech Bizub- Copywriter & CEO agencji marketingowej WBIZNES.Wykładowca akademicki. Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny e-marketing.

 

Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem który dostarcza wyników a nie wymówek. Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi że marketing i sprzedaż to prosty schemat którego każdy może się nauczyć.

 

Mariusz Mszyca-przedsiębiorca, doradca biznesowy, wykładowca www.mariuszmszyca.pl

Absolwent studiów MBA z dyplomem Oxford Brooks University oraz kierunków studiów z zarządzania, marketingu, rachunkowości, finansów oraz negocjacji w biznesie.Ukończył cykl szkoleń Master Business Training oraz Akademię Trenera Kamili Rowińskiej oraz Business Mastery Tonego Robbinsa w USA. Jest członkiem Stowarzyszenia Negocjatorów Biznesu. 

Współautor książki „Jak stworzyć swój pierwszy biznes” oraz autor poradnika „Jak stworzyć swój biznesplan” 

Przez 14 lat pracował na etatach w różnych firmach od państwowej, przez prywatne aż po korporację międzynarodową. Przeszedł całą karierę handlowca od sprzedawcy aż po dyrektora handlowego. Od 2011 roku tworzy i rozwija z sukcesami swoją firmę produkcyjną o zasiegu europejskim. Jego zespół to 90 osób a produkty firmy trafiają do fabryk takich marek jak BMW, Audi czy Porsche.

Wspiera innych w rozwoju swoich biznesów oraz jest wykładowcą z dziedzin budowania biznesu i negocjacji. 

Moduł o biznesplanie daje wiedzę i umiejętności z budowania dobrego biznesplanu w oparciu o odpowiednie przygotowanie, badanie rynku i potrzeb klientów, analizę firnansową oraz plan marketingowy. Osobiście uzyskał w ten sposób finansowanie na inwestycję wartą  ponad 12 mln złotych. 

 Moduł o negocjacjach powie Ci w jaki sposób przygotować się do negocjacji, na co zwracać uwagę, jakich błędów unikać oraz jakie techniki i kiedy można stosować. Negocjacje są potrzebne na co dzień zarówno w życiu jak i biznesie i to jakie masz umiejętności przekłada się wprost na Twoje rezultaty. 

Jest fanem żeglarstwa, narciarstwa i jazdy motocyklem. Jego najważniejsze talenty wg. testu Gallupa to osiąganie, bliskość, rywalizacja, ukierunkowanie i dyscyplina. Wedug struktury Struktogamu® ma równowagę kolorów co pozwala mu znaleźć wspólny język praktycznie z każdą osobą.

mba

MBA

+48 52 567 00 14
Karolina Pastewska-Małysz Coordinator Szkoły Biznesu MBA
e-mail: mba@byd.pl

Kalendarz Szkoleń

Termiany szkolenia

Aktualności

Zapraszamy do zapoznania sie z naszym informatorem.

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, aby zapisać się do naszego newslettera.

Kontakt

ul. Garbary 2, Budynek C 85-229 Bydgoszcz

tel. +48 52 567 00 14

e- mail: mba@byd.pl

Śledz nas