pl en

Aktualności
Szkoła biznesu MBA

WEBINARIUM Customer Experience - czy rzeczywiście doświadczenia klienta mogą być czynnikiem sukcesu?

Centrum Kształcenia Podyplomowego i Szkoleń, Szkoła Biznesu Wyższej Szkoły Gospodarki
w Bydgoszczy zaprasza na WEBINAR  
 

„CUSTOMER EXPERIENCE – CZY RZECZYWIŚCIE DOŚWIADCZENIA KLIENTA MOGĄ BYĆ CZYNNIKIEM SUKCESU FIRMY?”

TERMIN: 29 październik 2020, godz. 11.00 – 13:00

CENA: 50 zł brutto/os.

 

Bądź z nami a dowiesz się

Czym jest Customer Experience?
Filary CX
Trend z zachodu czy skuteczna metoda osiągania dobrych wyników?

 

Celem spotkania jest  podwyższenie świadomości i wiedzy na temat roli doświadczeń klienta w procesie sprzedaży czy jego obsługi jako istotnego czynniku sukcesu.

 

Trener:  dr Anita Kubanek

Absolwentka Wydziału Administracji Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Doktor nauk prawnych. Specjalizuje się głównie w: prawie gospodarczym, prawie cywilnym oraz prawie karnym skarbowym. Przez blisko 10 lat związana z branżą zbrojeniową. Uczestniczyła w budowaniu Strategii Polskiego Holdingu Obronnego i Polskiej Grupy Zbrojeniowej. Posiada doświadczenie praktyczne i szkoleniowe w obszarach: PR, HR, marketing oraz organizacja i zarządzanie.

 

Zapraszamy do zapoznania sie z naszym informatorem.

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, aby zapisać się do naszego newslettera.

Kontakt

ul. Garbary 2, Budynek C 85-229 Bydgoszcz

tel. +48 52 567 00 14

e- mail: mba@byd.pl

Śledz nas